Toyota Professional Bielsko-Biała - Toyota | Nowy spot reklamowy „Zakochaj się na nowo”
  1. Świat Toyoty
  2. Nowości
  3. Nowy spot reklamowy Zakochaj sie na nowo

„ZAKOCHAJ SIĘ NA NOWO”

NOWY SPOT REKLAMOWY TOYOTY WYPRODUKOWANY W POLSCE

2021-02-17

W 2021 roku Toyota Motor Poland będzie obchodziła 30-lecie obecności na polskim rynku. W ciągu tego czasu Toyota stała się najpopularniejszą marką w kraju, stworzyła największą i najlepiej ocenianą przez ekspertów i kierowców sieć salonów, zainwestowała w dwie fabryki, a ostatnio zrealizowała również reklamę dla europejskiej publiczności. Spot „Zakochaj się na nowo” zadebiutował w mediach 14 lutego, w Walentynki.

 

„Zakochaj się na nowo”
Toyota Motor Poland we współpracy z polskimi agencjami i twórcami zrealizowała nowy spot reklamowy o nazwie „Zakochaj się na nowo”. Jest to pierwsza reklama w całości przygotowana i wyprodukowana przez polski oddział Toyoty na europejski rynek i trzecia nakręcona w naszym kraju.

Nowy spot Toyoty powstał w Warszawie, prezentując widzom w całej Europie stolicę Polski. Aktorzy wcielający się w role bohaterów otrzymali wsparcie choreografa oraz specjalnie przygotowane kostiumy, umożliwiające realną metamorfozę, bez ingerencji cyfrowych animacji.

Sesje nagraniowe odbywały się w listopadzie. Twórcom reklamy udało się jednak uchwycić pogodną aurę dzięki ograniczeniu czasu zdjęciowego do 3 godzin dziennie. Prace zostały przeprowadzone zgodnie z rygorystycznymi procedurami sanitarnymi, wymuszonymi przez pandemię.

Toyota Corolla GR Sport – dynamiczny kompakt w sportowej stylistyce

Spot „Zakochaj się na nowo” promuje nową Corollę GR Sport, która wnosi do gamy kompaktowej Toyoty ducha wyczynowego zespołu TOYOTA GAZOO Racing oraz sportowy design. Wersja ta wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem, 17'' lub 18'' felgami aluminiowymi ze znaczkiem GR Sport, czarnym tylnym spojlerem, fotelami o sportowej stylistyce oraz opcjonalnym systemem aktywnego zawieszenia.

W komfortowym wnętrzu znaleźć możemy m.in. system multimedialny z ekranem dotykowym 8'' i kamerą cofania, dwustrefową automatyczną klimatyzację, podgrzewane przednie fotele, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, bezprzewodową ładowarkę telefonu.

Samochód jest też wyposażony w zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense, układ detekcji przeszkód (ICS), inteligentny system automatycznego parkowania (SIPA) z funkcją automatycznego hamowania, przednie i tylne czujniki parkowania oraz światła główne w technologii LED.

Toyota Corolla GR Sport to auto hybrydowe, dostępne z 122-konnym układem hybrydowym 1.8, a w wersjach Hatchback i TS Kombi także z przyspieszającym od 0 do 100 km w około 8 s napędem hybrydowym 2.0 o mocy 184 KM. Wersja GR Sport jest dostępna z nadwoziem Hatchback, TS Kombi i Sedan.

30 lat Toyoty na polskim rynku

Toyota Motor Poland podjęła się produkcji reklamy najpopularniejszego samochodu na świecie w 30-lecie swojego istnienia na rynku w Polsce. Marka, która od lat inwestuje w naszym kraju, jako pierwsza zaczęła tworzyć profesjonalną sieć dilerów. Obecnie jest to najlepiej oceniana sieć dilerska w Polsce, wyróżniona przez ekspertów w Wielkim Teście Salonów oraz przez użytkowników w konkursie magazynu Wybór Kierowców.

Innowacyjne technologie

Polska jest niezwykle ważnym miejscem na mapie inwestycji Toyoty. W naszym kraju są zlokalizowane dwie fabryki silników i przekładni, w których są produkowane m.in. napędy hybrydowe 4. generacji opracowane i produkowane w technologii TNGA. Polska jest jedynym krajem poza Azją, w których Toyota produkuje napędy hybrydowe, a pochodzące z naszego kraju komponenty trafiają do fabryk na całym świecie.

Inwestycje Toyoty w polskie fabryki wciąż trwają. W 2022 roku ich łączna wartość wyniesie 5,5 miliarda złotych.

Polscy kierowcy wybierają Toyotę

Toyota od lat należy do najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce. Niezwykle trudny rok 2020 marka zakończyła na pierwszym miejscu pod względem rejestracji nowych samochodów.

Grupa Toyota Central Europe pod kierownictwem prezydenta Jacka Pawlaka jest drugim najsilniejszym przedstawicielstwem Toyoty w Europie. W regionie Europy Środkowej obejmującym Polskę, Czechy, Słowację i Węgry Toyota zanotowała drugą najwyższą sprzedaż spośród wszystkich europejskich rynków.